ظریف مصور | دیجی پالیزی فروشگاه اینترنتی محصولات zarifmosavar

ظریف مصور

گروه توليدی صنعتی ظريف مصور در سال 1363 در قطب صنعتی چهارمحال و بختیاری شهر بروجن با يك خط توليد موكت تأسيس گرديد. هدف شرکت موکت ظریف مصور مبتنی بر بهره گيری از آخرين دستاوردهای تكنولوژی مدرن و توانمند ترين متخصصان كشور براي ارضای نياز مشتريان ، موجب اقبال مصرف كنندگان و توسعه سريع اين گروه توليدی صنعتی گرديده است ، به گونه ای كه اكنون با ظرفيت توليد سالانه بالغ بر 50 ميليون مترمربع موكت و زيربنایی حدود 110 هزار مترمربع يكی از بزرگ ترين توليدكنندگان موكت در بين كشور های منطقه می باشد .
كسب جايزه بين المللی كيفيت و انتخاب به عنوان واحد نمونه توليدی كشور ، انتخاب به عنوان صادركننده فعال و نمونه كشوری در سال های 1376 ، 1384 ، 1386 ، دريافت كمان زرين كار آفرينان برتر در سومين جشنواره كار آفرينی شيخ بهايی ، دريافت لوح زرين اولين جشنواره ملی مشهورترين برندهای ايران توسط گروه موکت ظريف مصور ، دلالت بر کیفیت بالای محصولات و استفاده از مواد درجه یک و عالی میباشد که ثمره این تلاش و کوشش جلب اعتماد و رضايت مصرف كنندگان می باشد .

برگشت به بالا

از تخفیف ها و جدیدترین های دیجی پالیزی با خبر شوید!

اشتراک پیامک


تهران ، سیدخندان ، سهروردی شمالی نرسیده به میدان پالیزی ، پلاک 745 واحد 1

  • شماره تماس : 88543487 - 021 | 88543409 - 021
  • آدرس ایمیل : Info@digipalizi.com

دیجی پالیزی با عرضه‌ی طیف گسترده‌ای از بهترین و معتبرترین برندها در بخش‌های مختلف، و همکاری نزدیک با واردکنندگان و توزیع کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‌کند تا نیازهای متنوع مشتریان با کاربری‌‌های متفاوت را برآورده سازد. اولویت دیجی پالیزی ارائه‌ی کالاهای درجه یک و بالاترین کیفیت خدمات پس از فروش، به همراه مناسب‌ترین قیمت‌ها در بازار رقابتی است. دیجی پالیزی با تاکید بر اهمیت این نکته، نهایت توان خود را به همراه استفاده از تمامی ابزارهای موجود، در تعاملات با تامین کنندگان بکار می‎‌گیرد و می‌کوشد بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت‌ها را ارائه دهد.